محسنی بندپی؛ یکی از این قشرهای ضعیف و نیازمند حمایت جامعه، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  انوشیروان محسنی بندپی در مراسم بهره‌برداری از خانه کودک سرای مهر اشکذرگفت: یکی از مسائلی که امروزه در جوامع وجود دارد، ضرورت توجه به کودکان بی‌سرپرست و یا بدسرپرست است.

وی با تاکید بر ضرورت این موضوع که کودکان در هر شرایطی باید از خدمات مورد نیاز بهره مند شوند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در تمام کشورها به دلیل نابرابری‌هایی که وجود دارد، افرادی در جامعه با مشکلات متعدد روبهرو هستند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: این نابرابری‌ها سبب می‌شود که مسئولیت عده‌ای از افراد جامعه به دولت سپرده شود که یکی از این قشرهای ضعیف و نیازمند حمایت، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست هستند.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: به حمدالله در نظام انقلاب اسلامی ایران با دوراندیشی حضرت امام خمینی(ره) وظیفه نگهداری از این کودکان به سازمان بهزیستی داده شد و این سازمان هم رسیدگی به آنها را در دستور کار خود قرار داد.

وی به نقش سازمان‌های مردم نهاد و خیرین در افزایش حمایت‌های این سازمان اشاره کرد و ادامه داد: در صورتی که حمایت خیرین در راستای وظایف این سازمان افزایش یابد، خدمات بیشتری به جامعه هدف می‌توان ارائه کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: ترویج خیر جمعی یکی از نیازهای امروز جامعه ماست و از آن می‌توان به دارویی اجتناب ناپذیر در رفع مشکلات و آسیب‌ها در جامعه نام برد.

انتهای پیام/ص 

ترویج خیر جمعی داروی اجتناب ناپذیر برای رفع آسیب‌های جامعه است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار