تیم فوتبال اوسترسوند سوئد با درخشش دو ستاره ایرانی تبار خود در دو دیدار رفت و برگشت، گالاتاسرای را از لیگ اروپا حذف کرد.

 

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال فوتبال اوستر سوند موفق شد در دور دوم مرحله مقدماتی لیگ اروپا،طی دو بازی رفت و برگشت تیم قدرتمند گالاتاسرای را شکست دهد و به دور سوم صعود کند که دو بازیکن ایرانی تبار  این تیم نقش پر رنگی در صعود این تیم داشتند.
دیدار رفت دو تیم با نتیجه 2-0 به سود اوستر سوند به پایان رسید که در آن دیدار سامان قدوس هافبک ایرانی تبار این تیم خوش درخشید و یک گل زد و یک پاس گل داد.
شب گذشته در دیدار برگشت دو تیم هم که با نتیجه مساوی 1-1 به پایان رسید، قدوس باز هم پر فروغ ظاهر شد و یک پنالتی برای تیمش به دست آورد تا  براوا نوری دیگر بازیکن ایرانی اوسترسوند تک گل این تیم را به ثمر برساند.

حذف گالاتاسرای از لیگ اروپا به دست دو ایرانی
قدوس 23 ساله که متولد شهر مالمو است از جمله بازیکنان ایرانی شاغل در فوتبال اروپا بود که ابتدا مورد توجه کارلوس کی‌روش قرار داشت اما وقتی دید دیگر از سرمربی تیم ملی خبری نیست سال 2016  تیم ملی سوئد را برگزید. او دو بازی و یک گل ملی درکارنامه دارد.

حذف گالاتاسرای از لیگ اروپا به دست دو ایرانی
براوا نوری،30 ساله ، در خانواده ای کرد در شهر ارومیه به دنیا آمده است.او سپس به سوئد مهاجرت کرد و در تیم ملی نوجوانان این کشور هم به میدان رفت اما سال گذشته تیم ملی عراق را برگزید و در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 برای این کشور بازی کرد.
او 4 بازی ملی درکارنامه دارد و هنوز گلی برای عراق نزده است.
انتهای پیام/

صعود اوسترسوند با درخشش ستاره های ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار