فیلمی هولناک از عاقبت صحبت با تلفن همراه هنگام رانندگی

در این خبر فیلمی وحشتناک از برخورد یک موتورسوار با خودروی در حال حرکت را ببینید.

فیلمی هولناک از عاقبت صحبت با تلفن همراه هنگام رانندگیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جذابیت برنامه‌های موبایلی به اندازه‌ای است که بسیاری از مواقع ساعتها افراد را به خود مشغول می‌کند، این درگیری مغز و چشم تبعات منفی بسیاری دارد، اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که بسیار به موبایل خود سرگرم هستید باید این تذکر را جدی بگیرید که این کار علاوه بر اینکه سلامتی شما به شدت به خطر می‌اندازد ممکن است به قیمت جانتان تمام شود.

در شبکه های اجتماعی اخبار و فیلم‌های بسیاری از برخورد عابران پیاده با خودروها و موتورسیکلت‌ها در اثر سرگرمی افراد با موبایلشان شنیده و دیده‌اید، این حواس پرتی تنها از جانب عابران پیاده که موبایل به دست هستند نبوده، بلکه بسیاری از اوقات افراد هنگام رانندگی با موبایل خود مشغول کار هستند و بی توجه به جلو در اثر تصادف یا جان یک فرد را می‌گیرند و یا او را راهی بیمارستان می‌کنند.

رخداد چنین حوادثی موجب شد تا قوانین سخت و جریمه‌های سنگینی برای صحبت کردن با موبایل حین رانندگی در کشورهای مختلف از سوی پلیس اعمال شود.

فیلمی که در ادامه خواهید دید لحظه هولناک تصادف یک جوان موتورسوار در خیابان با خودروی جلویی است، این تصادف در اثر سرگرمی جوان با موبایلش حین رانندگی رخ داده است.

انتهای پیام/

عاقبت بازی با موبایل در خیابان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۳۱ تير ۱۳۹۶
چه جالب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۳۱ تير ۱۳۹۶
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۳۱ تير ۱۳۹۶
یعنی اون ماشین وایساده بود تا موتوری بره بهش بزنه اصلا جالب نبود