آیت الله دری نجف آبادی در خطبه‌های آخرین نماز جمعه تیر ماه اراک گفت:امیدواریم کابینه دولت دوازدهم کابینه کار و تلاش و مجاهدت باشد.

گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به کابینه دولت دوازدهم گفت: انتظار می رود مجلس و دولت آینده در تمام زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با تمام قدرت و شجاعت برنامه ریزی و عمل کنند و امید واریم  کابینه آینده کابینه کار و تلاش و مجاهدت باشد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: از کابینه دولت دوازدهم می‌خواهیم که از همه حقوق ملت ایران در همه زمینه‌ها دفاع کنند و از اشرافی گری و باند بازی پرهیز کنند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: اعضای کابینه دولت دوازدهم باید به فکر عظمت کشور و ملت ایران باشند و گول حرف‌های آمریکایی‌ها و جناح‌های سیاسی را نخورند.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد:آمریکا یی‌ها باید بدانند جمهوری اسلامی ایران سرزمین شیران و مردان دلیر است و جایی برای جولان خناسان جنایتکاران نیست.

خطیب نماز جمعه اراک همچنین با اشاره به برخورد دستگاه‌ قضایی با افراد فاسق تصریح کرد: دستگاه قضایی و شورای تامین استان مرکزی باید با افرادی که باعث ایجاد نا امنی در جامعه می‌شوند با جدیت بیشتری برخورد کنند.

وی بیان کرد: امنیت اخلاقی، امنیت اقتصادی، امنیت سیاسی و امنیت اجتماعی همه و همه جزءامنیت‌های مهم یک کشور محسوب می‌شود و نباید اجازه داد یک فرد فاسدی امنیت جامعه رابه خطر بی اندازد و با آبروی مردم بازی کند.

آیت الله دری نجف آبادی امنیت را جزء واجبترین کار‌ها عنوان کرد و گفت:امنیت در همه سطوح جامعه جزء واجب‌ترین کار‌های جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: وجود امنیت در هر جامعه‌ای با ارزشترین و حساسترین موضوع آن جامعه است چرا که افراد فاسد میخواهند نظم عمومی کشور را بر هم بزنند.

انتهای پیام / ج

خطبه های آیت الله دری در نماز جمعه اراک درباره کابینه دولت دوازدهم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار