سینما سیار بخش ساردوئیه جیرفت صبح امروز با حضور نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان محلی افتتاح شد.

راه اندازی سینما سیار بخش ساردوئیه جیرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان روز جمعه در آیین افتتاح این سینما گفت: این سینما سیار با حمایت این اداره کل و توسط شرکت سینمایی آرمین فیلم که مجری طرح ملی سینما سلام در جنوب کرمان است، راه اندازی شد.


حسین اسحاقی افزود: این سینما سیار با گنجایش ٢٠٠نفر و با هزینه 2 میلیارد ریال تجهیز و به بهره برداری رسید.


وی تصریح کرد: اکران فیلم در این سینما سیار همه روزه در 2 سانس از ساعت ١٧تا ١٩ و ١٩ تا ٢١ انجام می شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه فیلم های روز کشور در این سینما اکران خواهد شد، ادامه داد: اولین اکران این سینما، فیلم های نهنگ عنبر و اکسیدان است که هم اکنون بر روی پرده سینماهای سراسر کشور قرار دارد.


وی بیان کرد: راه اندازی این سینماهای سیار با حمایت دولت تدبیر و امید و در راستای سیاست های فرهنگی دولت در زمینه ترویج فرهنگ سینماست.


وی خاطرنشان کرد: صنعت سینما تاثیر بسیار مهمی در زمینه فرهنگ سازی جامعه دارد و راه اندازی سینماهای سیار یکی از بهترین ظرفیت ها و زیرساخت های فرهنگی منطقه جنوب کرمان است.


اسحاقی با بیان اینکه سینما برخلاف ظاهر آن تنها بعد تفریحی ندارد، گفت: از این طریق می توان فرهنگ و نحوه زندگی را در مردم نهادینه کرد و کشوری که دنبال توسعه است باید در تمامی بخش ها بویژه بخش سینما توسعه پیدا کند لذا اگر سینما نباشد مردم از قطار توسعه عقب می مانند.

 

انتهای پیام/س

راه اندازی سینما سیار بخش ساردوئیه جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار