ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربی در این استان از امروز آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمدی سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی سال‌جاری می‌رساند، آزمون‌های مذکور در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۰ و ۲۱ مهر‌ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: ثبت‌نام آزمون‌های مذکور از امروز شنبه سی و یکم تیرماه در سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها آغاز و تا روز دوشنبه مورخ نهم مرداد ادامه دارد.

محمدی اظهار کرد: لازم بذکر است از آنجاییکه مهلت زمانی تعیین شده قابل تمدید نخواهد بود، لذا به کلیه داوطلبان عزیز توصیه می‌گردد در مهلت زمانی تعیین شده نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: طبق اطلاعیه دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان کشور در آزمون‌های مذکور به جهت رفاه حال داوطلبان محترم و جلوگیری از تردد در فواصل طولانی بین‌شهری، در برخی از استان‌های کشور حوزه‌های امتحانی در شهرهای جدید پیش‌بینی شده است که داوطلبان می‌توانند محل آزمون خود را در این شهرها انتخاب نمایند.

انتهای پیام/آ

آزمون ورود به حرفه مهندسان 20 الی 21 مهرماه 96 برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.