راینس پریبس استعفای شان اسپایسر از سمت خود به عنوان سخنگوی کاخ سفید را فرصتی برای آغاز مجدد عنوان کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، «راینس پریبس»، رئیس دفتر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز گذشته (جمعه) در مصاحبه با فاکس نیوز اعلام کرد: استعفای ناگهانی شان اسپایسر از سمت سخنگویی کاخ سفید می‌تواند نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد و فرصت شروع مجدد را برای همه ایجاد کند.

او افزود: شان می‌تواند از نو شروع کند، آنتونی اسکاراموچی، مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید، می‌تواند از نو شروع کند و از همه مهمتر، رئیس جمهور آمریکا هم این فرصت را دارد که از نو شروع کند و من فکر می‌کنم این یک نکته مثبت است.

آنتونی اسکاراموچی روز گذشته به عنوان مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید انتخاب شد. به دنبال آن شان اسپایسر، سخنگوی پیشین کاخ سفید، در اعتراض به انتصاب وی، از سمت خود استعفا داد.

ترامپ در بیانیه ای اعلام کرد: آنتونی شخصی است که من برایش احترام زیادی قائل هستم و او یک فرد مهم برای دولت آمریکا خواهد بود.

شان اسپایسر در طول شش ماه نخست دولت دونالد ترامپ، سخنگوی کاخ سفید بود. نیویورک تایمز دلیل استعفای اسپایسر از سمت خود را انتصاب آنتونی اسکاراموچی به عنوان مافوق او اعلام کرد.

اسپایسر پس از استعفا اعلام کرد: از اینکه دولت دونالد ترامپ را ترک می کنم، به هیچ وجه پشیمان نیستم. من تصمیمی گرفتم که هم به نفع خودم و هم به نفع رئیس جمهور آمریکا باشد.

آنتونی اسکاراموچی روز گذشته اعلام کرد که در پی استعفای «شان اسپایسر» از سمت خود، «سارا سندرز» را به عنوان جانشین وی انتخاب کرده است.


انتهای پیام/

استقبال رئیس دفتر ترامپ از استعفای شان اسپایسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار