فرهادیان گفت: اسبقی و خدابخشی از اتفاقات رخ داده اظهار پشیمانی کردند و به زودی در جلسه‌ای با کادرفنی درمورد حضور این دو بازیکن در تیم صحبت می‌کنیم.

آرش فرهادیان در گفتگو با خبرنگار خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   بیان کرد: امروز ( شنبه ) ساعت 15 در محل فدراسیون با حضور اعضای شوارای فنی، دبیر فدراسیون، مهدی خدابخشی و بهنام اسبقی جلسه ای به منظور بررسی وضعیت این دو تکواندوکار برگزار شد.

وی ادامه داد: به دنبال تشکیل کمیته انضباطی نبودیم و بیشتر هدفمان حل مشکلاتی بود که در چند وقت اخیر در تیم ملی تکواندو رخ داده است.در این جلسه  اسبقی و خدابخشی از اتفاقات رخ داده اظهار پشیمانی کردند و به زودی جلسه ای با کادرفنی تیم ملی خواهیم داشت تا بتوانیم از حضور این دو بازیکن در تیم استفاده کنیم.

فرهادیان افزود: بهنام اسبقی در مورد مصاحبه های انجام شده و مهدی خدابخشی نیز درباره حاضر نشدن در مسابقه انتخابی تیم ملی اعلام نارضایتی کردند و  مطالباتی را از فدراسیون مطرح کردند که حق و حقوق این دو ورزشکار را پیگیری می کنیم و سعی می کنیم با برگزاری جلسه ای در حضور کادر فنی تیم ملی ابهامات را برطرف سازیم.

فرهادیان در ادامه بیان کرد: فدراسیون نگاه مغرضانه ای به این دو تکواندوکار ندارد و در تلاش هستیم با رفع مشکلات بتوانیم از حضور آنها در تیم ملی استفاده کنیم.

وی درباره حضور پولادگر در جلسه امروز گفت: در این جلسه رئیس فدراسیون حضور ندارد و در صورت نیاز در جلسات آتی شرکت می کنند.

فرهادیان اظهار داشت: بی باک نظر منفی به این دو ورزشکار ندارد و فقط می خواهد که ملی پوشان اخلاق را در کنار مسائل فنی رعایت کنند.

رئیس سازمان تیم های ملی تکواندو در مورد برگزاری نشست خبری با حضور رئیس فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: پولادگر به دنبال حفظ آرامش و کاهش حاشیه ها است به همین دلیل تاکنون نشست خبری با حضور او برگزار نشده است اما در تلاش هستیم در یک نشست با حضور رئیس فدراسیون به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دهیم.

انتهای پیام/


فدراسیون تکواندو نگاه مغرضانه ای به اسبقی و خدابخشی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار