پیامک‌های دریافتی 1396/04/31

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 
از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سی ویکم تیر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:

8938...0912:کوی البرز در بزرگراه شهید بابایی بعد از پل لشگرک فاقد هرگونه فضای سبز، پارک بازی برای کودکان و همچنین تاکسی و اتوبوس می باشد.

 

لطفا در مورد کم بودن سرعت اینترنت گزارش تهیه کنید،چون ما ماهی 29000 تومان برای اینترنت نامحدود میدهیم ،به اسم سرعت 128 ولی سرعت آن 30یا 40 کیلو بایت هست.

 

7941...0938:بی بند و باری خیابان بروجردی،زیر پل بعثت را اجاره دادن به دست فروشها، آنها هم اجاره دادن به افغانیها، روزی ۵۰ هزار تومان.خیابان بروجردی برای ساکنان و کسبه اطراف آن یک فاجعه شده است.

 

لطفا در مورد دستمزد کارگران گزارش تهیه فرمایید، تنها قشری که هیچ اهمیتی به آن نمی دهند!

 

در اهواز در روستاهای قیذانیه جنگلها را از بین می برند،هیچ مسئولی هم جلوی مردم را نمی گیرد !

 

برای نسل جوان و آینده ساز مملکت دولت باید نظام آموزشی را از نظر سطح علمی و زمان آموزش اصلاح کند و طبق نیاز کشور و بازار کار دانشجو جذب کند و بستر لازم جهت ایجاد کار را فراهم کند تا راندمان بالا رود.

 

2401...0936:درباره طلاق گرفتن زن و شوهر از یکدیگر که در دادگاه به راحتی انجام می شود،و آفت جامعه شده،گزارش تهیه کنید.

 

1565...0918:لطفا به نبود سونوگرافی و غربالگری در شهرستان رزن رسیدگی کنید،چون زنان باردار و بیماران مجبورند تا کبودرآهنگ یا همدان بیایند و این برای خیلی ها هزینه بر است!

 

2606...0919:چرا بعد از گذشت چندین سال وضعیت جاده های ایران بالاخص جاده شناط ابهر به اتوبان رشت اینقدر نامناسب است!

  

5172...0936:اجاره خانه ها خیلی گران و وحشتناک شده ،چرا از خانه های خالی مالیات نمی گیرند، چرا هیچ مرجعی پاسخگو نیست!

 

7124...0918:علت گرانی پیاز و سیب زمینی صادرات بی حساب کتاب است،این مقدار صادرات،باعث کم آبی می شود،چون سیب زمینی و پیاز بیشترین آب را مصرف می کنند!

 

0758...0917:گزارشی در مورد تنها بیمارستان تخصصی زنان زایمان بندرعباس که چند سالی تعطیل هست و هیچ اقدامی تاکنون صورت نگرفته، تهیه کنید .

 

3762...0990:جنگلهای کبیر کوه روستای هلیوه طعمه حریق شد و متاسفانه به استانداری محیط زیست و ادارات مربوطه تماس گرفتیم رسیدگی نشد و آتش الان دو روزه جان جنگلهای بلوط را گرفته است!

 

3785...0930:این طرح های تشویقی شامل تفاله چغندر که به طور متوسط برای هر کشاورزی تقریبا 3 الی 4 میلیون درآمد محسوب می شد.اما امسال نزدیک برداشت محصول به همه کشاورزان اعلام کردند که هیچ طرح تشویقی به هیچ کس تعلق نمی گیرد!

 

0722...0939:لطفا از وضعيت اسفناک گرانی خودرو و انحصاری بودن آن در ايران گزارش تهيه كنيد،چر ابايد معادل پول خودرو با كيفيت اروپايي، پرايدبخريم!

 

6488...0937:جریمه بیمه شخص ثالث خودروها را ببخشند تا مردم بتوانند خودروهای خود را بیمه کنند.موقع ای که بیمه ندارند،مجبور هستند رانندگی کنند.اگر اتفاقی هم بیافتد باید پشت میله های زندان به سر ببرند!

 

5633...0917:متاسفانه تصادفات جاده ای در استان خوزستان بخصوص منتهی به شهرهای سربند و بنادر امام و ماهشهر افزایش پیدا کرده،لطفا موضوع را جهت پیگیری مطرح نمایید.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۳۱ تير ۱۳۹۶
باعرض و سلام خسته نباشی

از بهمن ۹۵ قرار بودیه قانون برای کسری خدمت تایید بشه ولی
چرا تا کنون اجرا نشده... خواهشا لااقل شما به فکر ما باشید باورکنید بنده بخاطر همین سربازی و فشار عصبی ک بهم وارد شده بابت این کسری فکروخیالی شدم و الانم تو بیمارستان ۵۰۵ ارتش تهران بستری ام ....
تشکر
آخرین اخبار