اهواز؛

حضور بسیجیان خوزستان در راهیان نور غرب و شمال غرب کشور

مسئول کاروان راهیان نور خوزستان از اعزام بسیجیان استان به مناطق راهیان نور غرب و شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا حجازی، مسئول کاروان راهیان نور استان خوزستان گفت: کاروان شهدای مدافع حرم استان خوزستان در قالب 5 اتوبوس از 5 شهرستان استان خوزستان به یادمان های غرب و شمال غرب کشور اعزام شدند.

وی اظهار کرد: کاروان شهدای مدافع حرم استان خوزستان در قالب 5 اتوبوس از 5 شهرستان استان خوزستان به یادمان‌های غرب و شمال غرب کشور اعزام شدند هدف از اعزام نیروها آشنایی آنها با مناطق دفاع مقدس و تجدید بیعت با شهدای گرانقدر انقلاب است.

حجازی افزود : با توجه به گرمای این فصل در خوزستان تصمیم بر این شده که کاروان‌های زیارتی خود را به مناطق غرب و شما ل غرب کشور اعزام کنیم که باعث ایجاد رونق در صنعت اقتصادی این دو استان شود و هم رونقی بر صنعت گردشگری راهیان نور باشد.

مسئول کاروان راهیان نور استان خوزستان در بخش پایانی سخنان خود گفت: حال و هوای یادمان‌های غرب با توجه به وجود مناطق کوهستانی و آب و هوایی خنک و معتدل زمینه را برای یک سفر معنوی پر از شوق و اشتیاق آماده سازی می‌کند.

وی گفت: هدف ما این است که با توجه به اعزام متربیان حلقه های صالحین به این اردو فضای معنوی و شهدایی را در تمامی مساجد استان خوزستان نهادینه کنیم که انشاالله فضای معنوی زمان جنگ در سطح استان نهادینه شود.

انتهای پیام/م

بازدید از مناطق جنگی در قالب اردوهای راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار