فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به دستگیری سارق سابقه دار در این شهرستان گفت : سارق تا کنون به ۲۳ فقره سرقت اعتراف کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری سارق منازل درحال ساخت توسط مآموران کلانتری ۱۲بسیج شاهرود خبر داد و گفت : ماموران این کلانتری پس از اطلاع از اینکه فردی سابقه دار درحال فروش مقادیری فلزات به یک ضایعاتی است مورد را در دستور ویژه رسیدگی قرار دادند.

 

وی افزود: پس از تحقیقات تکمیلی و جمع آوری اطلاعات مشخص شد وی مقادیری لوازم ساختمانی و آهن آلات را به یک ضایعاتی فروخته که با حضور ماموران در محل و بررسی لوازم، ماموران دریافتند موارد فروخته شده باتعدادی از لوازمی که در سطح شهرستان سرقت آنها گزارش شده تطابق دارد.

 

فرمانده انتظامی شاهرود در اعلام نحوه دستگیری متهم هم گفت: ماموران واحد تجسس کلانتری ۱۲بسیج  شاهرود ردپای سارق را در محلی که قصد فروش مقادیری دیگر از اموال سرقتی را داشت کشف، و در عملیاتی پلیسی وی را به همراه اموال مسروقه دستگیر کردند.

 

اشرفی به کشف ۲۳ فقره سرقت لوازم ساختمانی از این سارق خبرداد وگفت : با اعترافات متهم وتکمیل پرونده به ارزش قریب به یکصد میلیون ریال سارق مذکور به مراجع قضایی معرفی شد.

 

وی فقدان تجهیزات ایمنی و نبود نگهبان را مهمترین عامل در سرقت های مذکور دانست و گفت: متاسفانه عدم رعایت مسائل ایمنی توسط مالکان، راه را برای رسیدن سارقان به مقاصد خود بسیار سهل و آسان می کند.

 

فرمانده انتظامی شاهرود از همه شهروندان خواست باتجهیز املاک و اماکن شخصی خود به تجهیزات ایمنی و ضد سرقت سارقان را دردست یافتن به مقاصد شومشان ناکام گذارند.


انتهای پیام / ه


دستگیری سارق در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.