رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۰۰ هزار گردشگر از بقاع متبرکه شهرستان بروجرد بازدید کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام ارکبان، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان بروجرد، با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی در بقاع متبرکه بروجرد در مناسبت‌های مذهبی گفت: برای نخستین بارهفتم مراد ماه سال جاری مصادف با پنجم ذی القعده همایشی با حضور خادمان، هیات امنا امام زادگان و بقاع متبرکه لرستان با محوریت امام زاده جعفر (ع) بروجرد برگزار می‌شود.

وی افزود: دراین همایش یک روزه که در راستای تکریم امام زاده و بقاع متبرکه لرستان در دهه کرامت انجام می‌شود ازخدام وهیات امنا نمونه لرستان تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه بقاع متبرکه اهل بیت (ع) و فرزندان بزرگوار آنها، پایگاه و پناهگاه مردم و مراکزی برای ترویج علوم قرآنی و فرهنگی محسوب می‌شوند گفت: توسعه این مراکزعلاوه برتقویت بعد اعتقادی، در زمینه ایجاد اشتغال و همچنین رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی تاثیر بسزایی دارند و علما و مراجع تقلید نیز برحفظ شان این مکان‌های تاکید فراوان کرده اند.

حجت الاسلام ارکبان بقاع متبرکه را دژی محکم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن علیه جوانان عنوان کرد و ادامه داد: حضور در بقاع متبرکه موجب تقویت مبانی اعتقادی مسلمانان در برابر حملات گسترده دشمنان از طریق رسانه‌های تبلیغی و شبکه‌های اجتماعی می‌شود.


انتهای پیام/ د

ساماندهی ۲۹ رقبه تجاری آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.