سناتور جمهوری خواه «جان مک کین» با انتقاد از سیاست های ترامپ در افغانستان گفت آمریکا هیچ استراتژی برای پیروزی در افغانستان ندارد.

جان مک کین: آمریکا هیچ استراتژی برای پیروزی در افغانستان نداردبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «جان مک کین»، سناتور جمهوری خواه آمریکایی گفت: ایالات متحده آمریکا هیچ استراتژی برای پیروزی در افغانستان ندارد.
وی بار دیگر با انتقاد از سیاست های دونالد ترامپ در جنگ افغانستان اظهار داشت: دولت جدید هیچ استراتژی جدیدی برای برون رفت از بحران افغانستان ارائه نداده است.

مک کین تصریح کرد که قرار بود استراتژی جدید دولت آمریکا درباره افغانستان در نیمه ژوئیه یا جولای به کنگره آمریکا ارائه شود اما تاکنون چنین کاری انجام نشده است.

این در حالی است که جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا گفته است: دولت واشنگتن هنوز در حال بررسی ایده‌های بزرگ برای در نظر گرفتن یک استراتژی نوین در افغانستان فراتر از سطح حضور سربازان و سایر جزئیات نظامی است.

وزیر دفاع آمریکا روز جمعه گفت: ارائه این استراتژی نوین درباره افغانستان زمان می‌برد. این یک کار سخت است. این مساله مهم است که ایده‌های درست را مطرح کنیم. چون باید در داخل دولت و درباره مشکلات در افغانستان و هدفی که به دنبالش هستیم، به اتفاق نظر برسیم.

انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار