تسهیلات اشتغال به 533 نفر توسط صندوق کار آفرینی امید در اردبیل پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد حسن شاهنده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل افزود: امسال 89 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال برای توسعه فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال در استان به کارآفرینان پرداخت شد.

وی گفت: دولت 1.5 میلیارد دلار برای اشتغال روستائیان در نظر گرفته که این مبلغ در قالب تسهیلاتی با سود یک رقمی در اختیار صندوق کارآفرینی امید، بانک توسعه تعاون، بانک کشاورزی و پست بانک به عنوان بانک های عامل پرداخت کننده تسهیلات اشتغال قرار می گیرد.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه 10 درصد از سرمایه گذاریها از طریق بانک ها برای اشتغال در روستاها انجام می شود با این احتساب حداکثر 10 درصد نیز به توسعه اشتغال در حوزه کسب و کار کمک خواهد شد.

شاهنده حمایت از طرحهای اشتغال روستایی را از اهداف و برنامه های صندوق استان عنوان نمود و افزود: با توجه به بررسی های انجام شده و شناسایی روستاهای دارای پتانسیل استان از جمله آلوارس، کزج، کورعباسلو و ... طرح های روستایی اولویت دار و اشتغالزا با هدف ایجاد و راه اندازی کسب و کارهای روستا محور حمایت مالی می شوند.

 

انتهای پیام/ع

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.