فرمانده انتظامی شهرستان كرمان از دستگيری سه قاچاقچی و كشف بيش از 138 كيلو گرم مواد مخدر طی دو عمليات جداگانه اين فرماندهی خبر داد.

كشف بيش از ۱۰۰كيلو مواد مخدر در كرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ عبدالعلی روانبخش فرمانده انتظامی شهرستان كرمان گفت : ماموران انتظامی بخش راين اين فرماندهی با همكاری ماموران انتظامی يگان تكاوری با انجام يکسری كار اطلاعاتي و پليسی از حمل و جابجايی مواد مخدر توسط قاچاقچيان مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.


وی تصريح کرد: در همين رابطه مأموران انتظامی در حين گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی به يك دستگاه خودرو سواري پژو 405 و يك دستگاه موتور سيكلت مشكوك شدند و دستور توقيف آنها را صادر كردند.


سرهنگ روانبخش افزود: مأموران در بازرسی از اين وسايل نقليه موفق شدند مجموعا مقدار 95 کيلو و 50 گرم ترياک و 36 كيلوگرم حشيش را کشف و سه نفر را در اين رابطه دستگيرکنند.


اين مقام انتظامی در تشريح عمليات دوم بيان داشت: همچنين ماموران انتظامی كلانتري 19 شهر كرمان موفق شدند يك باب منزل مسكونی را كه در امر خريد و فروش مواد مخدر فعاليت داشتند را شناسايی و پس از كسب اجازه از مقام قضايي در بازرسی از اين منزل مقدار 7 كيلو و 460 گرم مواد مخدر از نوع ترياك را به همراه تعدادي آلات و ادوات استعمال مواد مخدر كشف و دو نفر را در اين رابطه دستگير كنند.


وي با اشاره به اينكه در اين دو عمليات مجموعا 138 كيلو و 510 گرم مواد مخدر كشف شد افزود: متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به همراه مواد مكشوفه به مراجع قضايی معرفی شدند.


انتهای پیام/س

 

كشف بيش از ۱۰۰كيلو مواد مخدر در كرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار