تیم دختران باریج اسانس کاشان در مسابقات والیبال آتیه سازان استان اصفهان قهرمان شدند.

مدیر باشگاه باریج اسانس کاشان، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: تیم آتیه سازان دختر باشگاه باریج اسانس در رده سنی 84، روز گذشته(جمعه 30 تیر) توانست با اقتدار رقیبان را پشت سر گذاشته و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد .

محمدرضا واعظ، افزود:تیم دختران باشگاه باریج اسانس کاشان توانست با ارائه یک بازی هدف دار در دو دیدار نیمه نهایی و فینال، برابر حریفان خود به پیروزی برسد و در بین 60 تیم حاضر، به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

وی، با تبریک این موفقیت چشمگیر به مدیرعامل باشگاه باریج اسانس و تمامی دختران این باشگاه در آستانه دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر گفت: این باشگاه در سال 96 با هدف بالابردن سطح کیفی و کمی دانش والیبال در بازیکنان و کادر در زمینه ورزش حرفه ای قدم برداشته است .

به گفته وی، ورزش حرفه ای نیازمند کار و فکر حرفه ای است که تمامی بازیکنان و کادر این باشگاه با پشتیبانی هیات مدیره شرکت باریج اسانس و مدیر عامل آن در این مسیر قدم برداشته اند.

واعظ، در پایان، دورنمایی خوب و خوش را برای تمامی نونهالان و نوجوانان و جوانان شهرستان کاشان ارزیابی کرد و گفت: باشگاه باریج اسانس کاشان در ترم تابستانه نیز سال والیبالی خود را در  به چهار فصل تقسیم بندی کرده است تا با درایت خانواده های کاشانی و ثبت نام فرزندان خود در این ترم شاهد ایجاد پیوند عمیق تر ورزش تخصصی و حرفه ای با خانواده ها و کشف استعدادهای ویژه باشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار