دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی گفت: نیروهای اصلاح‌طلب در پیروزی روحانی نقش داشتند و اکثریت قاطع کابینه باید از اصلاح طلبان باشد.

انتظار داریم رئیس جمهور به اصلاح طلبان توجه ویژه‌ای کندمحمدرضا راه‌چمنی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به نقش جدی نیروهای اصلاح طلب در پیروزی روحانی، گفت: از این جهت اکثریت قاطع کابینه باید از نیروهای اصلاح طلب باشد.

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی با بیان اینکه وقتی کسی برای دیگری کار می‌کند انتظار دارد که به او توجه شود و آن فرد باید جبران کند، اظهار داشت: چون اصلاح طلبان در رأی آوردن آقای روحانی نقش به سزایی بازی کردند و انتظار داریم به ما توجه ویژه‌ای شود زیرا اصلاح طلبان نقش بیشتری نسبت به جریان‌های دیگر سیاسی داشتند.

وی تصریح کرد: با توجه به شناختی که از آقای روحانی دارم مطمئنم در کابینه خود از مخالفین استفاده نخواهد کرد.

راه‌چمنی با اشاره به اینکه سه جریان در انتخابات ریاست جمهوری از روحانی حمایت کردند، تأکید کرد: در این بین جریان اصلاحات نقش اساسی و عمده را داشت.

وی افزود: از آنجایی که مجموعه اصلاح طلبان با طیف‌های مختلف از روحانی حمایت کردند از این رو اصلاح طلبان انتظار دارند که دولت آینده از نیروهای اصلاح طلب استفاده کند اما در کابینه دوازدهم کسانی می‌توانند با رئیس جمهور کار کنند که با او هماهنگ و در انتخابات نقش آفرینی کرده‌اند و نه کسانی که در حین انتخابات از مخالفین او بوده‌اند.

انتهای پیام/

 

روحانی از چه کسانی در کابینه استفاده می کند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
مردم مخالفیم،دولت باید از همه فکر ها و اندیشه های ایرانی باشد،دولت ارث پدر اصلاح طلبان نیست،دولت باید شایسته سالاری را پیشه کند،نه رفیق بازی وجناح بازی،بس کنید لطفا.
حزب فقط حزب الله،در سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی والسلام
آخرین اخبار