شهردار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده اجرای طرح‌های عمران شهری در بوشهر امسال افزایش می‌یابد به‌طوریکه ۱۸۰ میلیارد تومان از محل درآمدهای شهرداری و اعتبارات دولتی صرف عمران شهری بوشهر می‌شود.

۱۸۰ میلیارد تومان صرف عمران شهری بوشهر می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامعلی میگلی‌نژاد با بیان اینکه شناگاه‌های بوشهر در اختیار شهروندان بوشهری قرار دارند اظهار داشت: برای رفاه شهروندان بوشهری چند نقطه در شهر بوشهر برای شنا فراهم شده و این در حالی است که پلاژ آقایان و بانوان در ساحل بوشهر فعال است.

وی با بیان اینکه از ورود فاضلاب به دریا در بوشهر جلوگیری شده افزود: برای رفاه حال شهروندان از ورود فاضلاب به ساحل بوشهر جلوگیری شده و سواحل تعیین شده با فراهم شدن امکانات جوابگوی شهروندان برای استفاده از دریا است.

شهردار بوشهر به اجرای طرح‌های عمران شهری پرداخت و با اشاره به اجرای طرح روکش اسفالت کوچه‌های شهر بوشهر خاطر نشان کرد: امسال 100 کوچه این شهر و خیابان‌های مختلف و معابر اسفالت می‌شود.

میگلی‌نژاد از ساخت هتل 5 ستاره در ساحل بوشهر خبرداد و گفت: شهرداری بوشهر برای ساخت هتل 5 ستاره اقدامات لازم انجام داده که در این رابطه ضمن جانمایی برای ساخت این هتل طراحی لازم انجام داده است.

وی میزان سرمایه‌گذاری برای ساخت هتل 5 ستاره در بوشهر را 14 میلیارد تومان دانست و افزود: اجرای هتل 5 ستاره در ساحل بوشهر با سرمایه‌گذاری 14 میلیارد تومانی سه سال زمان پیش بینی شده است.

شهردار بوشهر، از اجرای مجتمع تجاری شهرداری بوشهر خبرداد و افزود: این مجتمع به همراه پارکینیگ طبقاتی در مرکز شهر بوشهر اجرایی شده که با 12 میلیارد تومان در مدت 2 سال انجام می‌شود.

میگلی‌نژاد با اشاره به اجرای طرح شهربازی بوشهر در ساحل این شهر گفت: چرخ فلک‌های این شهربازی وارد بوشهر شده که بزودی نصب می‌شود.

وی، میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح شهربازی بوشهر را 8 میلیارد تومان دانست و افزود: امید می‌رود با روندی که در نصب تجهیزات شهربازی بوشهر در پیش است امسال راه‌اندازی شود.

شهردار بوشهر به اجرای طرح‌های عمران شهری بوشهر پرداخت و از اختصاص 180 میلیارد تومان برای این مهم خبرداد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده اجرای طرح‌های عمران شهری در بوشهر امسال افزایش می‌یابد به‌طوریکه 180 میلیارد تومان از محل درآمدهای شهرداری و اعتبارات دولتی صرف عمران شهری بوشهر می‌شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.