طی نشست مسئولان مربوطه، بلیت فروشی ورزشگاه آزادی در رقابت های لیگ برتر فوتبال به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واگذار شد.

بليت فروشی ورزشگاه آزادی به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی واگذار شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه، در اين نشست که "عباباف" مشاور وزير و مديرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، "مدبر" مديرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، "تاج" رئيس فدراسيون فوتبال، "طاهری" مديرعامل پرسپوليس و "افتخاری" مديرعامل استقلال حضور داشتند، صورت جلسه ساماندهی و بهبود وضعيت فروش بليت مسابقات فوتبال در ورزشگاه آزادی جهت ارائه خدمات مطلوب تر به تصويب حاضرين رسيد.

بنا بر اعلام مدبر و بر اساس تفاهم نامه امضا شده در این نشست، مقرر گردید مدیریت فروش بلیت مسابقات لیگ برتر فوتبال در فصل جدید در ورزشگاه آزادی، به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار گردد.

بر اساس اظهارات مدیران عامل 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال و همچنین رئیس فدراسیون و سازمان لیگ، این شرکت به عنوان مالک مجموعه ورزشی آزادی با دارا بودن عنوان تخصصی در امور ورزش، می تواند نسبت به ارتقاء سیستم موجود و راهبری آن اقدام نماید.

گفتنی است در این نشست "رغبتی" مشاور معاونت ورزشی وزارتخانه، "شهرابی" مدیر حراست شرکت توسعه، "طباطبایی" مدیر مجموعه ورزشی آزادی، "حمیسی" مدیر حراست فدراسیون فوتبال، "خسروشاهی" مدیر حقوقی شرکت توسعه و "جمشیدی" مشاور حقوقی مدیرعامل شرکت نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

 

بلیط فروشی ورزشگاه آزادی در لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار