مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال گفت: حضورم در ترکیب اصلی تیم، پیرو نظر منصوریان است و من نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی قائدی پس از ثبت قرارداد 3 ساله‌ با استقلال در هیئت فوتبال گفت: شرایط استقلال بسیار خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که به تیم محبوبم بیایم.

او ادامه داد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است تا 3،4 روز دیگر خانواده ام به تهران بیایند و باشگاه پیگیر مسکن من خواهد بود. به این ترتیب خانواده ام برای زندگی با من به تهران خواهند آمد.

قائدی درباره کار کردن با علیرضا منصوریان بیان کرد: منصوریان مربی خوب است و تمرینات خوبی را انجام می‌دهد. امیدوارم فصل خوبی با استقلال داشته باشم. همچنین تمرینات بدنسازی به ما فشاری وارد نکرد و تمامی این برنامه ها در قالب تیمی انجام شده است.

مهاجم جوان استقلال درباره بازیکنان با تجربه تیم گفت: برخورد بزرگان تیم  با ما بسیار خوب است و آنها هوای بازیکنان جوان را دارند و می توان از این بزرگتر ها خیلی چیز ها یاد گرفت.

او درباره اینکه می‌تواند در ترکیب جایی داشته باشد، افزود: این موضوع بستگی به نظر سرمربی دارد و من باید تمرین کنم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در واکنش به محرومیتش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل عدم حضور در اردوی تیم فوتبال امید گفت: محرومیتم به عهده باشگاه است و مسئولان  باشگاه پیگیر این مسئله هستند.

انتهای پیام/

ثبت قرارداد قائدی با باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار