معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: انتظار از اساتید برای ارائه راهکارهای علمی و عملی برای مسائل و مشکلات بالا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر نصیری، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل در نشست با اساتید دانشگاه های استان اردبیل ابراز امیدواری کرد: مطالب ارائه شده توسط اساتید گره گشا بوده و در توسعه استان اردبیل نقش آفرین باشد.

وی با اشاره به اینکه جلسات با اساتید باید سطح بالا باشد، ادامه داد: انتظار داریم اساتید ایده های خلاقانه، بدیع و مبتکرانه ارائه بدهند تا دستگاه های اداری از آنها استفاده کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه ظرفیت های گردشگری اردبیل قابل تامل است، افزود: باید برای جذب گردشگران داخلی و توریست های خارجی صادقانه رفتار و تبلیغ کرد.

نصیری اظهار کرد: در زمینه گردشگری باید از بخش خصوصی و سرمایه گذاران حمایت شود و ما در استان اردبیل از این چنین افراد حمایت های لازم را داریم.

محمد نریمانی قائم مقام رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به موفقیت های کسب شده در این دانشگاه گفت: گروه معارف اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی در سطح کشور مقام اول را کسب کرده است.

وی با بیان اینکه دانشجویان کشتی گیر این دانشگاه مقام اول را در دانشگاه های منطقه 3 کسب کرده اند، افزود: دانشجویان با کسب این مقام در رشته های کشتی آزاد و فرنگی سهمیه المپیاد دانشجویی سال 97 را کسب کردند.

وی ادامه داد: دانشجویان این دانشگاه در کنار فعالیت های تحصیلی و علمی، فعالیت های فرهنگی و ورزشی هم انجام می دهند.

 

انتهای پیام/ح

گروه معارف اسلامی رتبه اول کشور را کسب کرده است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.