اهواز؛

برگزاری کارگاه‌ های عکاسی و نقالی در رامهرمز

رئیس ارشاد اسلامی رامهرمز گفت: کارگاه‌های عکاسی، نقالی، نقاشی کودک و موسیقی کودک نیز در این شهرستان در حال برگزاری است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید غلامرضا موسوی، رئیس ارشاد اسلامی رامهرمز اظهار کرد: به همت انجمن هنرهای تجسمی این اداره کارگاه‌های طراحی (تابستانی) در سالن این انجمن به مربی‌گری مصطفی نور افروز هنرمند شهرستانی آغاز به کارکرد.

وی ادامه داد: این کارگاه‌ها که از سری کارگاه‌های انجمن‌های هنری ویژه اوقات فراغت هست در ده جلسه خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به امور هنری این اداره برای حضور در این دوره و دوره‌های بعد در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کنند.

رئیس ارشاد اسلامی رامهرمز تصریح کرد: کارگاه‌های عکاسی، نقالی، نقاشی کودک و موسیقی کودک نیز در این اداره در حال برگزاری است و در صورت متقاضی برای ترم بعد نیز ثبت‌نام خواهد شد.

وی افزود: باشگاه کتاب‌خوانی تشکوه و کاکا یوسف با پویش جمع‌آوری درب بطری و حفظ محیط‌زیست فعالیت مجدد خود را آغاز کرد.

موسوی عنوان کرد: به همین منظور جلسه‌ای با حضور حکیمه بارانی مدیر انجمن دوستداران طبیعت رامهرمز، مربیان باشگاه لیلا مرادیان، زهرا کمایی و معصومه موسوی و اعضای این باشگاه در سالن پلاتوی ارشاد رامهرمز برگزار شد.

رئیس ارشاد اسلامی رامهرمز در پایان با مثبت خواندن این حرکت و وظیفه‌ای که همه در رابطه با طبیعت دارند گفت: ما در حال نهادینه کردن این حرکت هستیم و ضمن کمک به حفظ محیط‌زیست پولی که از فروش این درب بطری‌ها به دست می‌آید برای کمک معلولین بی‌بضاعت هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/م

باشگاه کتابخوانی تشکوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.