شیراز؛

اجرای ۱۰۴ طرح با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی در فارس

۱۰۴ پروژه در مناطق محروم استان فارس با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عبدالحمید اسماعیلی رئیس بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور قول مساعدت به استان فارس به صورت ویژه داده است، گفت: نخستین اعتبار قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور به استان فارس اختصاص یافت.


وی افزود: این طرح‌ها تحت حمایت این قرارگاه است که به زودی آغاز می‌شود و تا پایان سال اعتبارات خوبی برای انجام آن‌ها به استان فارس اختصاص می‌یابد.


اسماعیلی ادامه داد: اعتبار اولیه‌ای که قرارگاه محرومیت زدایی به استان فارس اختصاص داده، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است که بسیج سازندگی استان فارس نیز به صورت مشارکت ۵۰ درصدی در پروژه‌ها اقدام می‌کند.


وی با بیان اینکه به شرط همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان این اعتبارات بیشتر می‌شود، بیان کرد: یکی از ضرر‌های استان فارس که تاکنون رخ داده، عمل جزیره‌ای بوده که امیدواریم امسال با همکاری استانداری این فعالیت‌های جزیره‌ای کمتر شود.


رئیس بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه با همکاری دستگاه‌های اجرایی فارس می‌توان اعتبارات و منابع بیشتری را جذب کنیم، تصریح کرد: نتیجه هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و بسیج سازندگی کاهش محرومیت‌های استان فارس است.
انتهای پیام/ر

تخصیص نخستین اعتبار قرارگاه محرومیت‌زدایی کشور به فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار