اهواز؛

شاداب سازی مدارس و ایجاد انگیزه در دانش آموزان

مدیر آموزش و پرورش شادگان، پروژه مهر را اقدامی عملی در راستای شاداب سازی مدارس و ایجاد انگیزه در دانش آموزان دانست .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید صالح فاضلی، مدیر آموزش و پرورش شادگان با بیان اینکه پروژه مهر مظهر کارآیی، اثربخشی و تغییر در آموزش و پرورش است، گفت:فعالیت این پروژه در شادگان با حضور اعضا و مسئولان کمیته های تخصصی کلید خورد.

سید صالح فاضلی بیان داشت: اجرای پروژه مهر ایجاد تحولی نوین در نگرش دانش آموزان است به طوری که مناسب ترین شرایط تحصیل آنان را تضمین و فراهم خواهد کرد.

وی در ادامه از جمله فعالیت پروژه مهر در مبحث تعمیرات اهم فعالیت ها متمرکز روی بهسازی شامل رنگ امیزی و تعمیر سرویس های بهداشتی، شستشوی کولرها، تغییر کف مدارس، برق کشی و لوله کشی، گرفتن مجوز انشعابات آب و برق مدارس، پیگیری تحویل پروژه هایی که به همت نماینده مجلس در حال ساخت و تکمیل شده اند.

مدیر آموزش و پرورش شادگان ادامه داد: افتتاح سالن کانون امام خمینی (ره) و دیوار کوبی و سقف کاذب اداره آموزش و پرورش، در زمینه آموزشی مبحث سازماندهی نیروهای آموزشی و مدیران مدارس و جابجایی تعدادی از مدارس وتجمیع تعدادی دیگر، تقدیر از زحمات مدیران موفق و تسویه حساب مطالبات اعتباری کنکور و فوق برنامه های مدارس از جمله فعالیت های اجرا شده پروژه مهر در فضای آموزشی این شهرستان است.

وی همچنین از اعزام کاروان زیارتی مدیران فعال مدارس به زیارت عتبات عالیات، پیگیری کانون ها در زمینه کلاس ها و برنامه های متنوع اوقات فراغت، پیگیری هدایت تحصیلی دانش اموزان، پیگیری ثبت نام سناد و صدور ابلاغ های همکاران، افتتاح و کلنگ زنی پروژه ای خیر ساز از دیگر فعالیت این اداره است.


انتهای پیام/م

نوسازی مدارس در شادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.