ویتامین C در برطرف کردن همه‌ی انواع عفونت‌های کلیه موثر است. مکمل ویتامین C علائم عفونت کلیه را کاهش داده و با اسیدی نگاه‌ داشتن ادرار باعث از بین رفتن باکتری‌هایی می‌شود که مسبب عفونت هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کلیه‌ها اندام‌هایی حیاتی هستند که به کارکرد صحیح بدن و حذف مواد زاید خون کمک می‌کنند. عفونت کلیه یک مشکل جدی و نیازمند درمان مناسب است. عدم درمان عفونت کلیه می‌تواند موجب ایجاد سنگ کلیه، عفونت مثانه و عفونت پروستات شود. در ادامه با روش‌های خانگی برای معالجه‌ی عفونت کلیه و درد ناشی از آن آشنا خواهید شد:
سیر
این گیاه می‌تواند قوی‌ترین درمان برای عفونت کلیه و درد باشد. سیر حاوی ماده‌ی فعالی به نام آلیسین است که دارای خصایص ضدباکتریایی، ضدالتهابی و ضدقارچ می‌باشد. سیر به سبب ویژگی آنتی‌اکسیدانی خود می‌تواند طیف وسیعی از بیماری‌ها را درمان کند.
زنجبیل
زنجبیل معجزه‌ی داروهای گیاهی است و کاربردهای متنوعی دارد. زنجبیل درمانی موثر برای عفونت و درد کلیه است.
روغن زیتون فوق خالص
این روغن در درمان عفونت و سنگ کلیه بسیار موثر است. روغن زیتون فوق خالص به زدودن سموم از کبد، کلیه‌های و کیسه صفرا کمک می‌کند. به یاد داشته باشید که روغن زیتون به همراه آب لیمو تأثیر بهتری دارد.
آب زغال اخته
این نوشیدنی یک روش مفید برای عفونت کلیه است. افرادی که به طور منظم آب کرنبری می‌نوشند کمتر دچار عفونت دستگاه ادراری می‌شوند. این آب‌میوه موجب اسیدی شدن بیشتر ادرار و در نتیجه‌ی دور ماندن باکتری‌ها از دیواره‌ی مثانه می‌شود.
ویتامین C
ویتامین C در برطرف کردن همه‌ی انواع عفونت‌های کلیه موثر است. مکمل ویتامین C علائم عفونت کلیه را کاهش داده و با اسیدی نگاه‌ داشتن ادرار باعث از بین رفتن باکتری‌هایی می‌شود که مسبب عفونت هستند.
سرکه سیب
عسل و سرکه سیب برای عفونت کلیه‌ جادو می‌کنند. سرکه سیب حاوی اسید مالیک است که دارای خاصیت آنتی‌باکتریایی بوده و به درمان عفونت کلیه کمک می‌کند. 2 قاشق غذاخوری عسل را با یک قاشق غذاخوری سرکه سیب ترکیب کرده و روزانه مصرف کنید.
آب جعفری
آب جعفری موجب بهبود سلامت کلیه و تخلیه سموم موجود در آن می‌شود. آب جعفری حاوی ویتامین‌های A، C و B و همچنین پتاسیم، سدیم، تیامین و ریبوفلاوین است.
آلوئه‌ورا
این گیاه معجزه‌آسا تقریباً برای هر دردی دوا است. برگ آلوئه‌ورا را با آب نیم‌جوش مصرف کنید تا عفونت کلیه‌ی شما به سرعت درمان شود. آلوئه‌ورا همچنین در دفع سموم بدن نیز موثر است.

منبع:افکار نیوز

انتهای پیام/

 

درمان های خانگی برای عفونت و درد کلیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
ASRA
۰۶:۰۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
سلام
گرده های من‌ چر‌ک‌داره پیش هر داکتر‌ که رفتم‌دوا داد فاید نکرد
یک‌ راه حل مناسب
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سيد مخمد رضا معتمدالسادات
۲۳:۲۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
با سلام و ياد خدا
دوستان به طور كلي بايد از غذا هاي شامل نمك و پطاس و فسفر و پروتيين دوري كنيد سعي نماييد با نظر دكتر اب زياد ميل نموده و از غذا هايي كه فشار خون را بالا مى برد پرهيز نماييد غذاهاي خوب شامل :
گل كلم ؛ خود كلم چه قرمز و چه سفيد ؛ سير ؛ پياز ؛ روغن زيتون ؛ مرغ بدون چربي ؛ سفيده تخم مرغ ؛ زغال اخته ؛ سيب ؛ گيلاس ؛ اناناس ؛ نان جو و سبوس دار ميل نماييد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۴۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
مدتی است کلیه درد دارم معذرت میخواهم ادرارم زرد رنگ غلیظ است و مقدارش هم کم است لطفاً راهنمایی فرمایید باتشکر از سایت خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
سلام برای تکرارادارچه بایدکرد
Iran (Islamic Republic of)
رقیه یزدانی
۱۳:۱۹ ۰۹ تير ۱۳۹۸
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۰۵ تير ۱۳۹۸
سلام چند ماه است دچار عفونت کلیه می شم سونوگرافی سالم سنگ ندارم ولی زود به زود دچار درد می شوم
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۲:۵۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۷
سلام من زمستان دچار تکرر ادار زیاد میشم لطفا فرماید بفرمائید جهت درمان چه کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
علی ص
۱۷:۳۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
سلام، من مدت یکسال است که عفونت ادرار دارم وروشهای متعددی روبرای درمان استفاده کرده ام ولی نتیجه ای نداشته،هنگام دفع ادرار سوزش شدید دارم وراه ادرارهم تنگ شده وبه سختی وسوزنی شکل وگاهی اوقات قطره ای دفع میشود،ممنون میشوم راهنماییم کنید،دیگه خسته شدم،نمیدونم چکارکنم،لطف کنیدجواب روایمیل کنین،ممنونم ازسایت خوبتون.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۱۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
ابلیموی ترش ،سیر رو دم کن به مقدار لازم عسل بزن صب ناشتا یه لیوان بخور و در طول روز اب زیاد مصرف کن .