تیم بانوان کوهنورد شهرستان آمل امروز عازم کشورگرجستان شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امیراحسانی رییس هیات کوهنوردی وصعود‌های ورزشی آمل گفت: این تیم با ۱۰ کوهنورد زن آملی به همراه ۹ کوهنورد مرد به عنوان تدارکات تیم امروز با بدرقه رییس اداره ورزش وجوانان آمل و دیگر کوهنوردان این شهرستان نخستین صعود برون مرزی خود را در کشور گرجستان آغاز کردند.


وی افزود: تیم اعزامی کوهنوردی بانوان آمل پس از برگزاری ۵ مرحله اردوی فشرده وانجام کار‌های برف ویخ و ترکیبی با آمادگی کامل برای صعود به قله کازبک گرجستان اعزام شدند.


احسانی گفت: قله پنج هزار و ۴۷ متری کازبک در شرق رشته کوه قفقاز مرکزی در کشور گرجستان واقع است و یکی از قله‌های فنی برای صعود کوهنوردان به شمار می‌رود که از آن به عنوان اورست کوچک نیز یاد می‌شود.


رییس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی آمل افزود: تیم در شرایطی خوبی وبا آمادگی پس از حدود پنج ماه اردو در قله دماوند وقله‌های سخت منطقه اعزام شدند.


وی گفت: این تیم از روز چهارم مردادماه صعود خود را به این قله درکشور گرجستان آغاز خواهد کرد، و امید می‌رود بتواند صعود موفق آمیزی داشته باشد.
بیش از ۴۰ گروه کوهنوردی زیرنظر هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی در آمل فعالیت و به طور میانگین در هر هفته صعود‌های منظم درون وبرون استانی دارند.


انتهای پیام/آ


کوهنوردان بانوان آملی در کشورگرجستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.