مجموعه تلویزیونی «نون جوونی» به کارگردانی سیدحامد حسینی همزمان با تولید، پخش آن نیز آغاز شده است.

ادامه تولید «نون جوونی»/ مجموعه‌ای که به مرور زمان بین مخاطبان جا می‌افتدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراحل تولید مجموعه «نون جوونی» همزمان با پخش آن ادامه دارد و تا به حال پنج قسمت آن برای مخاطب نمایش داده شده است.

این مجموعه 12 آیتم نمایشی دارد که شامل آیتم‌های نمایشی، تئاتر تعاملی، آموزندگان، مستند و کمیک استریپ است.

بخش نمایشی و تئاتر تعاملی در سطح شهر، فرهنگسرا و...ارائه می‌شود که تئاترها اجرا و مخاطب پس از دیدن در مورد آن‌ها نظر می‌دهد و حتی خودش نیز می‌تواند بازی کند.

گروه تولید بخش مستند در کل کشور می‌گردند و با مردم گپ می‌زنند و نظرات آن‌ها را در ابعاد مختلفی زندگی می‌خواهند.

بخش آموزندگان به آدم‌های موفق در شغل که مشهور نیستند، می‌پردازد.

بخش کمیک استریپ هم جذابیت‌ها و مسائل خود را دارد.

حدود 10 قسمت از این مجموعه تا به حال تولید شده و این روند ادامه دارد و اولین بار است که یک برنامه ترکیبی نمایشی مجری ندارد.

ظاهرا مشکل‌ترین قسمت تولید مجموعه «نون جوونی» در بخش مستند و تئاتر تعاملی است که گروه تولیدکننده این بخش با مشکلاتی روبرو شدند.

مجموعه «نون جوونی» ساختار جدیدی دارد و جا افتادن آن بین مخاطبان نیاز به گذر زمان دارد تا بتواند اثرات خود را بگذارد.

مجموعه‌ای ترکیبی اجتماعی «نون جوونی» برای گروه اجتماعی شبکه سه سیما ساخته می‌شود و هر برنامه یک موضوع مشخص دارد و حول محور جوانان و اوایل روزگار جوانی خواهد بود.

این برنامه توصیه‌ای نیست؛ بلکه رفاقتی و دوستانه به جوان‌ها می‌پردازد و نگاه بالا به پایین ندارد و هم سطح این قشر مهم از جامعه است.

این مجموعه شاد است اما کمدی نیست و برای آیتم مستند آن ایرانگردی کاملی صورت می‌گیرد و قومیت‌های مختلفی را نشان می‌دهد که جوان‌ها در راس آن قرار دارند.

تهیه‌کنندگی و کارگردانی این اثر بر عهده سیدحامد حسینی است و یک تیم نویسندگی، کار تحقیق، پژوهش و نگارش آن را در دست دارد.

 

انتهای پیام/

آخرین خبرها از تولید برنامه تلویزیونی «نون جوونی»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.