جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) همزمان با فرا رسیدن یکم ذی‌القعده در بقاع متبرکه شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز گفت: در آستان مقدس حرم مطهر سید علاء الدین حسین (ع) مراسم جشن میلاد کریمه اهل بیت (ع) امشب همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در محل آستان مقدس حرم مطهر علی بن حمزه (ع) مراسم جشن و شادی در شب میلاد همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی و با مداحی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی با اشاره به اینکه در آستان مقدس امامزادگان سید محمد (ع) قصردشت جشن میلاد با مداحی یحیی ابراهیمی، غلام مشتری و سخنرانی حجت‌الاسلام دانش همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود، افزود: در آستان مقدس امامزاده سیدشمس‌الدین میر آخر و قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) نیز جشن میلاد حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ شیراز با بیان اینکه در آستان مقدس سید تاج‌الدین غریب (ع) مراسم جشن میلاد حضرت معصومه (س) در سوم مرداد ماه با اقامه نماز مغرب و عشاء در محل این آستان مقدس برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام اسدی سخنرانی خواهد کرد و سید مصطفی زارع به مدیحه‌سرایی و مولود‌ی‌خوانی می‌پردازد.

وی ادامه داد: در آستان مقدس شاهزاده قاسم (ع) در زرقان نیز مراسم جشن و سرور با سخنرانی حجت‌الاسلام صادقی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

برگزاری مداحی و سخنرانی در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار