کلاهبردار ۷۵۶ میلیون ریالی که با انتشار آگی فروش خودرو در فضای مجازی از شهروندان ساروی کلاهبرداری می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ذبیح الله پهلوانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی مراجعه و طرح شکايت تعدادی از مالباختگان مبنی بر کلاهبرداری از آنان از سوی مسئول یک شرکت فروش خودرو از طریق آگهی در فضای مجازی، موضوع در دستور کارکارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی افزود: با انجام تحقیقات از مالباختگان مشخص شد، فردی در پوشش یک شرکت عرضه خودرو با انجام تبلیغات و انتشار آگهي فروش خودرو در فضای مجازی با شرايط ويژه پس از دریافت بهاي خودرو به صورت نقدی و چکی و تنظيم قرارداد با مالباختگان به بهانه های مختلف از تحویل خودرو خودداری کرده و پس از مدتی با جمع کردن دفتر فروش شرکت متواری شد.

 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری گفت: ماموران سرانجام فردی به نام ج–س را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

 

سرهنگ پهلوانی افزود:متهم پس از دستگیری در تحقیقات وبازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی و چندين فقره کلاهبرداری به ارزش ۷۵۶میلیون ریال اعتراف کرد.

 

وی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

 

انتهای پیام/آ

دستیگیر کلاهبردار در ساری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.