رئیس پلیس راهور نایین گفت: خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث در نایین جریمه و متوقف می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سروان حسنعلی محمدی رئیس پلیس راهور نایین گفت : تردد خودروهای فاقد بیمه نامه شخص ثالث در سطح معابر ممنوع بوده و پلیس بطور قانونی با متخطیان برخورد می‌کند.

وی افزود : روزانه بطور متوسط دو الی سه راننده بدلیل نداشتن بیمه نامه شخص ثالث در نایین جریمه می‌شوند.
محمدی بیان کرد : حرکت وسیله نقلیه بدون داشتن بیمه نامه معتبر شخص ثالث ممنوع بوده و این امر برای رانندگان بسیار خطر ساز می باشد چرا که در صورت تصادفات ، مسئول جبران خسارت بر عهده راننده و یا دارنده خودرو می باشد که با توجه به مبالغ سنگین دیه ، نتایج غیر قابل جبرانی را در پی خواهد داشت.

وی در ادامه به باز کردن دکان هایی به نام شیشه دودی با درصد های مختلف اشاره کرد و بیان داشت : با توجه به اینکه در مصوبات مجلس شورای اسلامی وقو قضائیه اعلام شد داخل خودرو حریم شخصی نمی باشد متاسفانه دکان هایی به اسم شیشه دودی باز شده است.

رئیس پلیس راهورنایین تصریح کرد: اگر پلیس از فاصله سه متری داخل خودرو را نتواند کاملا تشخیص دهد وسیله نقلیه شیشه دودی محسوب می شود.

وی در ادامه اضافه کرد : استفاده از شیشه دودی بکلی ممنوع بوده و داخل خودروهایی که در فاصله سه متری پلیس معلوم نباشد توقیف ، جریمه و با راننده برخورد قانونی می کنیم.

سروان محمدی در پایان از بخشیدگی جرائم سال 95 خبر داد و گفت : کسانی که از تاریخ ۹۵/۱۲/۲۹به قبل جریمه شده یا جرائمشان دو برابر شده فقط تا پایان آذر ماه سال جاری فرصت برای پرداخت جرائم دارند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار