معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تکریم خانواده شهدا عزت و برکت کار ما است.

تکریم خانواده شهدا عزت و برکت کار ما استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ محمد حسن واحدی در جلسه ای که با هدف اجرای طرح زیارت گروهی مبدا به مبدا برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد؛ افزود: بازماندگان شهدا و ایثارگران برترین عناصر زمان ما هستند و همه ما در قبال تکریم آنان مکلف و موظف هستیم.

 وی به اهمیت طرح جامع زیارت گروهی مبدا به مبدا اشاره کرد و گفت: هدف کلی این طرح فراهم آوردن زمینه زیارت بارگاه امام هشتم (ع) برای تمام اقشار جامعه به ویژه خانواده معظم شهدا است.

 معاون استاندار افزود: خانواده شهدا و ایثارگران، مزدوجین جوان، افراد تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، نیروهای مسلح ، اصناف، دانشجویان، معلولان، نابینایان گروه هایی هستند که تحت مطالعه زیارت گروهی مبدا به مبدا می باشند.

 واحدی در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی را در باب توسعه و تعمیق فرهگ رضوی مورد تمجید قرار داد و گفت: در باب اسکان خانواده شهدا تلاش می کنیم هتل هایی که با تکریم این قشر ارزشمند انطباق دارند شناسایی و انتخاب شود.

 وی افزود: شهدا ذخیره ای از ارزشها هستند که برای حفظ این ذخیره گرانبها باید تمام مسئولین و مردم مومن و مسلمان احساس مسئولیت کنند.

 معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز گفت: خانواده شهدا همچون خود شهیدان مظهر ایثار و فداکاری هستند.

 انتهای پیام// م.م

 

بازماندگان شهدا برترین عناصر زمان هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.