تبریز؛

گازرسانی به50 روستای های شهرستان هشترود

فرماندار هشترود از طرح گازرسانی به 50 روستای این شهرستان با اعتبار 150 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این طرح هم اکنون در مرحله پیمان سپاری و انتخاب پیمانکار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  مستفید فرماندار هشترود در بازدید از پروژه گازرسانی به روستاهای هشترود گفت: طرح گازرسانی به 28 روستای بخش مرکزی با 91 میلیارد ریال اعتبار شامل 116 هزار متر شبکه توزیع پلی اتیلنی و 5 هزار و 900 متر شبکه توزیع فولادی است و با بهره برداری از آن یک هزار 100 خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار می شوند.

وی همچنین از شروع عملیات گازرسانی به 22 روستای نظرکهریزی در هفته دولت خبر داد و گفت: اعتبار این طرح 59 میلیارد ریال است و 116 هزار متر لوله گذاری خواهد شد.

مستفید همچنین خواستار تکمیل ساختمان اداره گاز شهر نظرکهریزی شد و افزود: برای این ساختمان که پیشرفت فیزیکی آن 40 درصد است 10 میلیارد و 150 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته و با بهره برداری از آن ارایه خدمات به مردم منطقه تسهیل می شود.

وی همچنین در بازدید از طرح های شهرداری نظرکهریزی گفت: شهرداری طرح های جدول گذاری به طول هزار و 450 متر، اجرای سنگ فرش و آسفالت ریزی خیابان ها به طول هزار و 250 متر را با اعتبار چهار میلیارد و 80 میلیون ریال در این شهر اجرا کرده است.

 

انتهای پیام/ش

 

اختصاص 150 میلیارد ریال  اعتباربرای طرح گازرسانی روستای های شهرستان هشترود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.