مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری های منطقه پنج جنوب شرق کشور، از مراکز مختلفی که NGOها برای کاهش آسیب های اجتماعی حاشیه شهر کرمان در شهرک صنعتی راه اندازی کرده اند، بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  مدیران کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری های استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد، خراسان جنوبی صبح امروز به منظور کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در کرمان، از شهرک صنعتی شماره 3 کرمان بازدید کردند.
مدیران کل امور اجتماعی فرهنگی منطقه پنج جنوب شرق کشور همچنین از مراکز آموزش فنی و حرفه، مرکز DIC، مرکز خدمات موسسه مشیز، جمعیت امداد دانشجویی امام علی(ع)، مرکز بهداشتی درمانی علوم پزشکی کرمان که توسط NGO ها راه اندازی و به مردم شهرک صنعتی شماره 3 (این شهرک جمعیتی بالغ بر 11 هزار نفر دارد)، ارائه می دهند، بازدید کردند.
در حاشیه این بازدید مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان، خانه سلامت را مجتمع کامل آموزشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: در طرح محله سلامت خدمات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... خدمات نسبی ارایه می دهد.
زهرا موسی پور با بیان این مطلب که 7 مرکز سلامت در شهرک صنعتی شماره 3 توسط سمن ها و خیرین در جهت کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی راه اندازی شده است، اظهار کرد: موسسه خیریه مشیز خدماتی همچون پزشکی، درمانی، سفره خانه حضرت زهرا(س) و ... در حال ارایه خدمت می باشند.
وی ضمن تبیین خدمات مرکز فنی و حرفه ای شماره 6 کرمان، اظهار کرد: این مرکز به بانوان حاشیه شهر کرمان در رشته های پته دوزی، چرم دوزی کیف، طراحی روی پارچه و خیاطی آموزش می دهد که 170 نفر تاکنون آموزش های لازم را دیده و وارد بازار کار شده اند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان از فعالیت های جمعیت امداد دانشجویی امام علی (ع) سخن به میان آورد و بیان کرد: این جمعیت با هدف حمایت از کودکان آسیب دیده در حاشیه شهر تشکیل شده و به این کودکان خدمات آموزشی و فرهنگی ارائه می دهد.

انتهای پیام/ی

بازدید مدیران استان های جنوب شرق از محله سلامت کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.