۶۵ نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات طرح مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان محمودآبادی به بانک کشاورزی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  احمد صادقی مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: برای حمایت از کشاورزان و تولید بخش کشاورزی با فراهم شدن زمینه و بستر لازم برای تامین ماشین‌آلات، تاکنون ۶۵ نفر از بهره برداران تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان محمودآباد برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شدند.


وی افزود: تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی با اعتباری بیش از ۲۲ میلیارد ریال بین متقاضیان توزیع شد که تاکنون ۳۳ نفر موفق به دریافت ۱۱ میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریال تسهیلات شدند.


مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: ۱۹ نفر برای دریافت ۱۳ میلیارد و ۴۵۱ میلیون ریال تسهیلات خرید کمباین، ۱۱ نفر برای دریافت ۶ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال برای خرید تراکتور، ۲۶ نفر برای دریافت ۲ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال برای خرید تیلر و ۹ نفر برای دریافت یک میلیارد و ۸۶۱ میلیون ریال خرید دستگاه نشاکار به بانک عامل معرفی شدند.


صادقی افزود: انجام اقدامات مناسب از جمله تعیین قیمت‌های مناسب، تامین ماشین‌آلات، کود و سموم مورد نیاز کشاورزان و سرمایه‌گذاری مناسب در این بخش، موجب افزایش میزان عملکرد و تولید پایدار و سالم خواهد شد.


انتهای پیام/آ


دریافت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار