قم؛

حرکت کاروان گل ویژه دهه کرامت در سطح شهر قم

همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)کاروان گل ویژه دهه کرامت در مناطق مختلف شهر قم به حرکت درآمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری با بیان اینکه کاروان گل شهرداری امروز با هدف تبریک آغاز دهه کرامت در سطح شهر حرکت می کند افزود: در این حرکت نمادین که صبح امروز صورت گرفت، کاروان‌های مملو از گل‌ فضای معنوی و مملو از طراوت و شادی را در سطح شهر قم پراکنده کردند.

عابدی خرسند با اشاره به اینکه این کاروان در حین حرکت به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) به مردم گل تقدیم می کند خاطر نشان کرد: هر ساله از میلاد بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت در سطح کشور جشن‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود که شهر قم و مشهد در این ایام به سبب وجود بارگاه فرزندان امام موسی کاظم(ع) حال و هوای ویژه‌ای دارد.

کاروان گل ویژه دهه کرامت در شهر قم به حرکت درآمد

همچنین با آغاز دهه کرامت خادمان مردم قم در مجموعه مدیریت شهری با حضور در آستان مقدس حضرت معصومه(س) با ایشان تجدید بیعت کردند.

کاروان گل ویژه دهه کرامت در شهر قم به حرکت درآمد

 سقائیان‌نژاد شهردار و خادمان مردم قم در مجموعه مدیریت شهری با حضور در آستان مقدس حضرت معصومه(س) و شرکت در مراسم معنوی خطبه خوانی ، ارادت خود را اظهار و آمادگی خود را در خدمت رسانی به زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل بیت اعلام نمودند.

}کاروان گل ویژه دهه کرامت در شهر قم به حرکت درآمد

 گفتنی است جشن‌های ویژه دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) در سرتاسر کشور برگزار شده و شهر قم و مشهد در این ایام حال و هوای ویژه‌ای دارند و به همین منظور شهرداری قم همراه با دیگر ادارات و دستگاه‌های فرهنگی استان برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است.

انتهای پیام/ش

حرکت کاروان گل ویژه دهه کرامت در قم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار