قائم مقام باشگاه تراکتورسازی گفت: مسئولان حقوقی باشگاه پیگیر پرونده های حقوقی در فیفا هستند و نگرانی بابت محرومیت از لیگ قهرمانان آسیا وجود ندارد.

کاظم شهریاری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره احتمال محرومیت باشگاه تراکتورسازی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا به علت بدهکاری بیان کرد:مسئولان حقوقی باشگاه پیگیر پرونده های حقوقی در فیفا هستند و تاکنون چند پرونده شکایت از باشگاه را حل و فصل کردند.

او ادامه داد: پرونده های حقوقی زیادی در فیفا داریم اما با توافق با شاکیان توانستیم مطالباتشان را در چند قسط پرداخت کنیم تا مشکلی در آینده برای باشگاه ایجاد نشود.

شهریاری افزود: با برخی از شاکیان هم به زود ی به توافق می رسیم تا مطالبات آنها نیز به صورت قسط بندی پرداخت شود.

او درباره مهلت باشگاه تراکتورسازی برای پرداخت بدهی های خود عنوان کرد: نامه ای به دست باشگاه نرسیده است اما ما تابع قوانین و مقرارت هستیم و تلاش خود را برای پرداخت بدهی های خود به کار می گیریم تا با محرومیت حضور در لیگ قهرمانان آسیا مواجه نشویم.

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت زمین یادگار امام گفت: زمین ورزشگاه یادگار امام تبریز مشکلی ندارد و مسئولان این ورزشگاه تمهیدات لازم را برای برگزاری بازیها فراهم کردند و در هفته دوم لیگ هفدهم هم میزبان پرسپولیس در این ورزشگاه هستیم.

وی در ادامه عنوان کرد: تا جایی که اطلاع دارم باشگاه گسترش فولاد هم قصد دارد در هفته های ابتدایی لیگ میزبان حریفان خود در ورزشگاه یادگار امام باشد.

شهریاری در پایان خاطر نشان کرد: در فصل نقل و انتقالات به دلیل محرومیت نتوانستیم بازیکنانی را جذب کنیم،بر همین اساس با ترکیبی از جوانان و با تجربه ها لیگ هفدهم را آغاز می کنیم.

انتهای پیام/

احتمال محرومیت تراکتورسازی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار