گرداننده کانال غیر اخلاقی در استان کرمانشاه دستگیر شد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ رئیس پلیس فتا استان گفت: گرداننده کانال در یکی از شبکه‌های اجتماعی که اقدام به انتشار تصاویر غیر اخلاقی در این محیط می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ علی کریمی افزود: در پی بررسی‌های سایبری پلیس فتا استان کرمانشاه، مشخص شد، افرادی ناشناس بااقدام به راه اندازی پیجی غیر اخلاقی در یکی از شبکه‌های اجتماعی، ضمن اغفال پسران و دختران جوان اقدام به انتشار فیلم و تصویر مستهجن می‌کنند.
وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و با بررسی‌های و تخصصی توسط کاراگاهان خبره پلیس فتا، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد، همچنین وسایل جرم ضبط و برای بررسی به آزمایشگاه جرایم سایبری انتقال یافت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی‌های فنی از ادله جرم مشخص شد متهم با روش‌های خاصی اقدام به کلاهبرداری و دریافت وجه از شهروندان کرده است.
سرهنگ کریمی در پایان گفت: کارشناسان این پلیس با رصد شبانه روزی فضای سایبری با افرادی که با اقدامات مجرمانه خود باعث از میان رفتن امنیت اخلاقی و گسترش محتوای ناسالم شوند، برابر مقررات و قانون برخورد خواهد کرد.
این مقام انتظامی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir ارسال و یا با شماره تلفن ۲۱۸۸۱۹۰ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/پ

 

دستگیری گرداننده کانال غیر اخلاقی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.