مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت:هم‌زمان با دهه پر خیر و برکت کرامت، ۱۰۰ زوج ناشنوا پیوند آسمانی خود را در جوار حرم مطهر مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان جشن می‌گیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام رضا صادقی اظهار داشت: هم‌زمان با دهه پر خیر و برکت کرامت و همچنین سالروز تکریم و تجلیل از مقام امامزادگان،  ۱۰۰ زوج ناشنوا پیوند آسمانی خود را در جوار حرم مطهر مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان جشن می‌گیرند.

وی افزود: این مراسم روز پنجشنبه ۵ مرداد ماه از ساعت ۹ صبح با حضور حجت‌الاسلام احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، رسول زرگرپور استاندار اصفهان و جمعی از مسؤولان استانی در جوار این بقعه متبرکه برگزار می‌شود.

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان این مراسم را با هدف ترویج زندگی به سبک اسلامی و با رویکرد تسهیل ازدواج آسان برای جوانان و در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک‌اندیش و از محل موقوفات منطبق با نیت ازدواج و تهیه جهیزیه با همکاری و مشارکت کانون ناشنوایان استان و اداره کل بهزیستی استان برای دومین سال اجرا می‌کند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم جشن ازدواج همزمان با دهه کرامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار