رادیو قزوین در دهه کرامت با ویژه برنامه ی ضریح نور میهمان مخاطبان خواهد بود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته ی مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین ، این ویژه برنامه با هدف معرفی امامزادگان و بقاع متبرکه شهر قزوین بعنوان قطب های فرهنگی و نقش آنها در ترویج فرهنگ شیعی پخش می شود.

اکبری افزود: در ویژه برنامه ی «ضریح نور» دو کارشناس در حوزه ی میراث فرهنگی و اوقاف حضور دارند که درباره معماری و بنای اماکن متبرکه و همچنین نسب و شخصیت امامزادگان نکاتی را برای مخاطبان بیان خواهند کرد.

وی اضافه کرد : این ویژه برنامه به تهیه کنندگی فرشته یارقلی از فردا تا سیزدهم مرداد ماه هر روز به مدت ۱۵ دقیقه از رادیو قزوین پخش  می شود.

اکبری گفت : همچنین در دهه کرامت برنامه های «پنجره بامدادی»، «روی خط باشید»، «کلبه مهر»، «لحظه های آسمانی» و «گفتمان» با رویکرد این دهه از رادیو قزوین پخش می شود .

وی افزود : در حوزه ی سیما هم برنامه ی تلویزیونی «شب های مینودری» بعنوان یکی از ارکان مهم برنامه های تلویزیونی صداوسیمای مرکز قزوین و همچنین برنامه های «رنگ زندگی»، «بی حاشیه» و «پاسخ» دراین ایام به موضوع دهه کرامت می پردازند.

به گفته مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین ، خبر مرکز قزوین هم در مرکز استان و شهرستان ها پوشش خبری و اطلاع رسانی برنامه ها و جشن های دهه کرامت را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

همراه با صدا و سیمای قزوین در دهه کرامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار