مسابقات قرآنی کارکنان مرد و زن ندامتگاه ها و خانواده های آنان در رشته های قرائت، ترتیل ، اذان، درک مفاهیم و حفظ به میزبانی زندان سیرجان بعد از دو روز برگزاری به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، در این آیین مدیر کل زندانهای استان کرمان با تاکید بر لزوم بستر سازی عمومی در کل جامعه برای ترویج مفاهیم قرآنی گفت : فرقی نمی کند که ما در چه پست و مقام و یا مشاغلی هستیم چرا که قرآن نیاز اصلی فکری تمامی انسانهاست و باید در یک نهضت همگانی مفاهیم قرآنی در همه امور زندگی ما جاری و ساری شود.
رمضان امیری افزود :امروزه فاصله گرفتن از قرآن باعث بروز مشکلات زیادی برای انسانها شده است.
وی امت مسلمان را قوی و مقتدر دانست و اظهار کرد : در سایه قرآن و عترت است که اتحاد یکپارچه مسلمانان شکل می گیرد.
وی تصریح کرد : در زندانها قرآن جایگاه ویژه ای دارد و هر چه لازم باشد در زمینه برنامه های قرآنی در زندانها هزینه می کنیم.
وی تاکید کرد:سرلوحه کار فرهنگی باید قرآن و نماز باشد و به آن اهمیت ویژه ای داده شود.
 اختتامیه مسابقات قرآنی کارکنان مرد و زن و خانواده های آنان ( همسر و فرزندان ) در رشته های قرائت، ترتیل ، اذان، درک مفاهیم و حفظ به میزبانی زندان سیرجان با حضور مدیر کل زندانها ،معاون سلامت ، اصلاح و تربیت ، رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل،امام جمعه ، و جمعی از روسای زندانها ، در مجتمع غدیر برگزارشد و در پایان از نفرات برتر با اهدای لوح و هدایای نفیس تجلیل شد .
انتهای پیام/ی

اختتامیه مسابقات قرآنی درسیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار