مقرر شد تا رفع نواقص ورزشگاه امام رضا (ع) دیدار‌های نمایندگان استان در ورزشگاه ثامن برگزار شود.

ورزشگاه ثامن مشهد میزبان سیاه جامگان و ذوب آهنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ مهدی برادران رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: در جلسه‌ای که امروز با حضور صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیران دو باشگاه پدیده و سیاه جامگان برگزار شد مقرر شد تا رفع نواقص ورزشگاه امام رضا (ع) دیدار‌های نمایندگان استان در ورزشگاه ثامن برگزار شود.

 
برادران در خصوص انتقال بازی به بجنورد گفت: این حق مسلم مردم مشهد است که از این میزبانی استفاده کنند، چون آن‌ها در صعود سیاه جامگان به لیگ برتر و در دوسال حضور این تیم در این رقابت‌ها همواره پشتیبان و حامی این تیم بودند.

وی ادامه داد: از زمان حضور دکتر هاشمی جواهری جلسات خوبی برگزار کرده ایم که خوشبختانه نگاه آستان قدس رضوی هم به این موضوع مثبت است.

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص صحبت‌های فتاحی مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر مبنی بر استاندارد نبودن ورزشگاه ثامن گفت: چمن این ورزشگاه ازمرغوبیت بالایی برخوردار است و قرار بر این شد تا زمان تعمیرات اسکوربرد از اسکوربرد سیار استفاده کنیم.
 
برادران افزود: مشکل اصلی ما در استفاده از ورزشگاه ثامن مسافت بود که خوشبختانه و با همکاری سازمان لیگ ساعت بازی از ساعت ۲۱ به ۱۹:۱۵ روز پنج شنبه تعقیر کرد.

انتهای پیام//ف. ج

مرغوبیت چمن ورزشگاه ثامن در بین ورزشگاه ها

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.