به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدم معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران گفت: شرکتهای مدیریت صادرات یکی از
پشتیبانان واحدهای صنعتی و تولیدی بشمار میروند که نقش مهمی برای توسعه صادرات و ورود به بازارهای جدید صادراتی ایفا میکنند بخصوص برای واحدهای صنعتی کوچک و متوسط اثرگذاری فراوانی دارد.
وی افزود: خوشبختانه واحدهای صنعتی حرکت رو به رشدی جهت ورود به بازارهای صادراتی داشتند و شرکتهای مدیریت صادرات میتوانند روند آنها را تسریع بخشند.
مهدی زاده مقدم ادامه داد: برای واحدهای صنعتی بخصوص کوچک و متوسط از هر راهکاری استفاده خواهیم کرد تا رشد و توسعه آنها با سرعت بیشتری انجام شود.
معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران گفت: با حمایت از صادرات تولیدات داخلی
زمینه رشد، رونق و اشتغال مولد را فراهم خواهیم کرد و شرکتهای مدیریت صادرات یکی از راههای مهم ورود به
بازارهای بین المللی است.
وی با تشریح فلسفه وجودی شرکتهای مدیریت صادرات و ضرورت توجه به توسعه این افزود: فلسفه، رسالت و مقصود این شرکتها منحصر بفرد و دامنه فعالیت آنها گسترده و واحدهای صنعتی و تولیدی باید از این ظرفیت بزرگ استفاده کنند.
انتهای پیام//ف. ح
فراهم شدن زمینه اشتغال با صادرات تولیدات داخلی