فرمانده انتظامی استان بوشهر:

عامل قتل در شهرستان جم تسلیم پلیس شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: شخصی که اوایل ماه گذشته اقدام به تیراندازی با اسلحه در یکی از مناطق جم کرده بود و منجر به قتل یک نفر شد با تلاش پلیس و همکاری همه جانبه مردم تسلیم شد.

عامل قتل در شهرستان جم تسلیم پلیس شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در جم با تاکید بر ارتقاء امنیت در استان بوشهر اظهار داشت: با ارتقاء امنیت در استان بوشهر و اشراف پلیس بر اوضاع مختلف این استان، تمام جرائم خشن در کوتاه‌ترین زمان کشف و عاملان دستگیر می‌شوند.

وی از وقوع، تیراندازی در جم در اوائل تیرماه امسال خبرداد و گفت: در بعد از ظهر آخرین روز تیرماه امسال در روستای " علی آباد" شهرستان جم فردی با شلیک گلوله فردی دیگری را مضروب و متواری می‌شود.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه فرد مضروب فوت کرد افزود: فرد مضروب که به بیمارستان جم منتقل شده بود به سبب شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

سردار عباس‌زاده از تسلیم شدن ضارب در شهرستان جم خبر داد و گفت: مجموعه‌ای از اقدامات اطلاعاتی، پلیسی و همزمان رایزنی‌های مستمر با خانواده و بستگان قاتل فراری سبب شد روز گذشته قاتل خود را به پلیس معرفی و اسلحه بکار رفته در حادثه به همراه چهار تیر جنگی را به پلیس تحویل دهد.

وی بیان کرد: قاتل، علت حادثه را اختلاف ملکی با مقتول عنوان کرده است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.