فیلم سینمایی «هایلایت» در قالب یک درام عاشقانه در چند روز آتی وارد فاز تولید می‌شود.

بازگشت عاشقانه اصغر نعیمی به سینما با «هایلایت»به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از  مشاور رسانه‌ای پروژه سینمایی «هایلات»؛ این فیلم به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی ساسان سالور که از اواخر خرداد ماه پیش تولید آن آغاز شده بود، روزهای پایانی این مرحله را پشت سر می‌گذارد.

نعیمی بعد از فیلم‌های «بی‌وفا»، «سلام بر عشق» و «سایه‌های موازی» پس از 2 سال، این بار در چهارمین فیلم سینمایی خود که در چند روز آتی با شروع فاز تولید جلو دوربین می‌رود، درامی عاشقانه و متفاوتی را با مضمون اجتماعی روایت می‌کند.

تیم تولید تاکنون مذاکراتی را با برخی از بازیگران نام آشنا، برای حضور در این پروژه انجام داده‌اند و از بین افراد موجود همکاری پژمان بازغی و الهه حصاری در این سینمایی قطعی شده است؛ در همین راستا ظرف چند روز آینده لیست عوامل این پروژه نیز تکمیل خواهد شد و پس از آن با انتخاب ديگر بازيگران اين فیلم سينمايی از جمله نقش اصلی زن، تست گریم نهایی انجام می‌شود.

گفتنی است؛ مسعود سلامی فيلمبردار صاحب سبك سينما كه آثاری چون «خفه‌گی»، «زاپاس»، «ماحی» و ... را در كارنامه كاری خود دارد، به تازگی به اين پروژه اضافه شده است.

 

انتهای پیام/

آخرین خبرها از تولیدات کارگردان سایه‌های موازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار