پذیرش دانشجو برای ورودی مهرماه ۹۶ در دانشکده خبر شیراز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمود شاکر رئیس دانشکده خبر شیراز از پذیرش دانشجو برای ورودی مهرماه ۹۶ این دانشکده در شش رشته مقطع کاردانی به عنوان نخستین مرکز علمی رسانه جنوب کشور خبر داد.


وی افزود: رشته‌هایی که دانشکده خبر در مقطع کاردانی حرفه‌ای برای مهر ماه ۹۶ بدون آزمون دانشجو جذب می‌کند شامل کاردانی روابط عمومی، خبرنگاری، مترجمی زبان انگلیسی (آثار دیداری و شنیداری)، عکاسی، عکاسی خبری و گرافیک است.


شاکر مهلت ثبت‌نام در دانشکده خبر را تا نهم مردادماه اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org بخش جامع علمی‌- کاربردی مراجعه کنند.


وی با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی نیز به‌زوی اعلام می‌شود، ادامه داد: دانشکده خبر شیراز امروز آماده هرگونه همکاری با نهاد‌های دولتی و خصوصی در برگزاری جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و همایش‌های تخصصی در حوزه روابط عمومی و رسانه است.


شاکر اظهار داشت: در حال حاضر حدود یک هزار دانشجو در رشته‌های فعال در دانشکده خبر شیراز از جمله روابط عمومی، خبرنگاری، مترجمی زبان آثار دیداری و شنیداری، گرافیک، مدیریت تبلیغات فرهنگی، عکاسی حرفه‌ای، عکاسی خبری و عکاسی مد و پوشاک مشغول تحصیل هستند.


رئیس دانشکده خبر شیراز با بیان اینکه دانشگاه علمی و کاربردی شیراز با هدف مهارت و کارآفرینی فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند، تصریح کرد: در طول ۹ سال فعالیت دانشکده‌ خبر شیراز، اساتید برجسته، مدیران روابط عمومی و خبرنگاران زیادی در اداره‌ها و نهاد‌های مختلف مشغول فعالیت شده‌اند.


وی بیان کرد: دانشگاه علمی و کاربردی براساس نیاز روز بازار کار نیرو تربیت می‌کند و در آن نیز از مدرسان خبر در آموزش مهارت و فناوری استفاده می‌کند.


تلفن‌های پاسخگوی دانشکده خبر شیراز برای ثبت‌نام شامل ۳۶۳۰۲۴۸۵، ۳۶۳۰۲۴۸۶، ۳۶۳۰۲۴۸۹، ۳۶۳۰۲۷۸۸ – ۰۹۳۵۵۱۲۷۹۹۱ است.
انتهای پیام/ر

پذیرش دانشجو در شش رشته مقطع کاردانی دانشکده خبر شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار