رییس اتاق کرمان در همایش تجلیل از تلاشگران عرصه صنعت و معدن استان کرمان گفت: از صنایع کوچک در کرمان غفلت شده است و اگر از واحدهای صنایع کوچک حمایت شود موفق خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سید مهدی طبیب زاده افزود: به دنبال طراحی مدلی برای تامین قطعات،کالاها، خدمات و سایر نیازهای صنایع بزرگ استان در کرمان هستیم.
وی با اشاره به اینکه صنایع بزرگ استان به افزایش رونق تولید علاقمند هستند بیان کرد: هریک از صنایع بزرگ استان به صورت پراکنده اقداماتی را دراین رابطه انجام داده و می دهداما باید با جمع آوری و ارزیابی آنها به یک مدل واحد برای ساماندهی تولید دراستان رسید.
طبیب زاده اظهار داشت : ۳۹درصد ارزش افزوده معادن کشور در کرمان است.
وی گفت : در بررسی های انجام شده سالانه ۶۳میلیون تن مواد معدنی درقالب ۴۲ ماده معدنی دراستان استخراج می شود که ۲۱ درصد از استخراج ،۳۹درصد ارزش افزوده و ۳۶درصد حقوق دولتی معادن کشور را به خود اختصاص داده است .
رییس اتاق کرمان با اشاره به اینکه با وجود همه ظرفیت های موجود دراستان،بخش معدن تنها سهم ۱۲درصدی را در تولید ناخالص استان دارد بیان کرد: در بخش معدن نیاز به نگاه نو وجود دارد و درسال های آینده حوزه معدن باید نقش به سزایی در درآمد سالانه استان داشته باشد.
انتهای پیام/ی

از واحدهای صنایع کوچک کرمان حمایت می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار