مهاجم فصل گذشته تیم نفت آبادان گفت: من از چند تیم لیگ یکی پیشنهاد دارم اما ترجیح می دهم به بازی در لیگ برتر ادامه دهم.

رضا نوروزی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتخاب تیم جدید خود اظهار کرد: من به دلیل مصدومیت از تیم نفت آبادان جدا شدم و اکنون دو پیشنهاد از تیم های لیگ برتری دارم که اگر شرایط مهیا شود در روزهای آینده با یکی از این تیم ها قرارداد امضا می کنم.

 وی افزود: علاوه بر دو تیم لیگ برتری، از چند تیم لیگ دسته اول نیز پیشنهاد داشتم اما ترجیح می دهم به لیگ یک نروم و به بازی در لیگ برتر ادامه دهم.

 مهاجم فصل گذشته نفت آبادان با انتقاد از باشگاه هایی که به دلیل مصدومیتش با او قطع همکاری کردند گفت: در فوتبال ایران باشگاه ها پس از مصدومیت بازیکن با او رفتار چندان جالبی ندارند، به اعتقاد کارشناسان من در تیم های پرسپولیس و فولاد خوزستان عملکرد خوبی داشتم اما هر دو باشگاه پس از مصدومیت مرا در لیست خروجی خود قرار دادند.

 وی با اشاره به دیدار امشب تیم های پرسپولیس و فولاد  خوزستان تصریح کرد: با وجود اینکه هنوز ترکیب اصلی تیم ها مشخص نشده اما من فکر می کنم شاهد یک بازی درگیرانه و خوب باشیم.

 نوروزی در پایان گفت: باید منتظر باشیم و ببینیم مهدی طارمی و منشا که زوج خط حمله تیم پرسپولیس را تشکیل می دهند می توانند به هماهنگی لازم دست یافته و کیفیت بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند یا خیر؟

 انتهای پیام/

نوروزی به لیگ یک نمی رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار