سفیر قطر در آمریکا: ائتلاف سعودی یمن را ویران کرده است

سفیر قطر در آمریکا با اشاره به حملات ویرانگر ائتلاف سعودی به یمن و کشتار مردم این کشور گفت این ائتلاف عربی به فرماندهی عربستان ، یمن را به طور کامل ویران کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، «مشعل بن‌حمد آل‌ثانی»، سفیر قطر در آمریکا اعلام کرد ائتلاف عربی به فرماندهی عربستان سعودی ، یمن را به طور کامل ویران کرده و سبب گرسنگی 17 میلیون یمنی شده است.


سفیر قطر در آمریکا در همایش شورای امور بین‌المللی در واشنگتن گفت در قطر ارزش‌های آمریکایی تدریس می‌شود، در حالی که در عربستان ارزش های وهابی و شیوه های آن مورد توجه قرار دارد.


وی افزود: قطر روابط دوجانبه خوبی با ترکیه دارد. همچنین، دوحه روابط مستحکم و متقابلی با سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) دارد. دوحه علت ناخرسندی برخی کشورها از روابط خوب آن با آنکارا را در نمی یابد.


سفیر قطر در آمریکا درباره روابط دیپلماتیک کشورش با ایران نیز گفت: قراردادهای دو کشور درباره خرید گاز طبیعی در چارچوب موازین شورای همکاری تنظیم شده است.

 

انتهای پیام/

 

انتقاد سفیر قطر در آمریکا از تجاوزگری ائتلاف سعودی علیه یمن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۲۱ آبان ۱۳۹۷
قطر شریک دزد و رفیق قافله است و متجد وهابی های عربستان و حکام عرب منطقه است. اینهم از نوکران آمریکا و صهیونیست است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
ائتلاف ننگین و پلید آمریکائی سعودی صهیونیستی ، قاتل مردم یمن و باعث خرابی و کشتار مردم مظلوم بی دفاع این کشور می باشند و سران حکومت های مذکور باید در دادگاه های بین المللی محکمه و مجازات شوند .
آخرین اخبار