جام باشگاه های فوتسال آسیا ۲۰۱۷

گیتی پسند به دنبال فتح آسیا

مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های فوتسال آسیا امروز پیگیری می شود.

گیتی پسند به دنبال فتح آسیابه گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا 2017 از روز پنج شنبه 29 تیرماه در کشور ویتنام آغاز شد.

شاگردان افضل در تیم گیتی پسند توانستد در دیدار اول خود با نتیجه ۷ بر صفر تیم شنژن چین را شکست بدهد و در ادامه در دومین دیدار خود در مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا به مصاف تیم اوزاکا ژاپن رفتند و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسیدند.

تیم گیتی پسند ایران با کسب ۲ پیروزی با بیشترین امتیاز به مرحله حذفی جام باشگاه های فوتسال آسیا صعود کردند.

روز پنجشنبه پنجم مردادماه شاگردان افضل توانستند در مرحله یک چهارم نهایی تیم قدرتمند بانک بیروت لبنان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های فوتسال آسیا که به میزبانی ویتنام برگزار می شود،تیم گیتی پسند ایران باید از ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه ششم مردادماه به مصاف تیم فوتسال الریان قطر برود‌.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم های تای‌سون‌نام ویتنام و چونبوری تایلند از ساعت ۱۳:۳۰ روز جمعه به مصاف یکدیگر می روند.

گفتنی است دیداری فینال این دوره از رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا روز یکشنبه هشتم مرداد ماه ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه برگزار می شود.

 انتهای پیام/

اصفهان در انتظار جام باشگاه های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار