بازیگر نمایش «نیلوفر و نفت» گفت: امیر دژاکام با بازیگر تعامل دارد و بازیگر را سر تمرین‌ها و ایفای نقش اذیت نمی‌کند.

نیلوفر و نفتسروش طاهری، بازیگر نمایش «نیلوفر و نفت» به کارگردانی امیر دژاکام در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور در این نمایش گفت: دست من خیلی برای انتخاب نقش باز نیست ولی وقتی اثری پیشنهاد می‌شود، ملاک اصلی من برای انتخاب، متفاوت بودن نقش جدید با نقش‌های قبلی است. نقش باید با یک دیدگاه جدید و نگرش متفاوت باشد که تا به حال بازی نکرده باشم.

وی در خصوص علاقه به ایفای نقشی که تا به حال بازی نکرده است، اظهار داشت: من بسیار علاقه مند هستم که نقش هایی را بازی کنم که پیشینه و اصالت دارند و یا به نوعی نقش هایی که شناسنامه دارند. نقش هایی که تا به الان بازی کرده ام، نقش هایی بودند که خلاقیت افراد در آن دخالت ندارد و مورد پسند من هم نیست.

این بازیگر پیرامون همکاری با امیر دژاکام در دو نمایش و رضایت از این همکاری ها تصریح کرد: من بسیار امیر دژاکام را دوست دارم؛ چراکه آدم بسیار باهوشی است و در عین حال، با بازیگر تعامل دارد و بازیگر را سر تمرین ها و ایفای نقش اذیت نمی کند.

طاهری در خصوص کم کار شدن نمایش های ایرانی در تئاتر خاطر نشان کرد: از نظر من، همه جور مفهومی باید در درام کار شود. مفهوم‌های انسانی بیشتر در نمایش های خارجی استفاده شده است و ما این مفاهیم را کمتر در نمایشنامه های ایرانی می بینیم و علت آن این است که نمایشنامه نویسان ایرانی کمتر برای دل خودشان می نویسند.

بازیگر نمایش «نیلوفر و نفت» در پایان در خصوص حضور کمرنگ اهالی پیشکسوت تئاتر گفت: هنرمندان پیشکسوت تئاتر، باید این کنار گذاشته شدن ها را در درون خودشان جستجو کنند. شاید خودشان را بسیار خوب درک یا بررسی نکرده اند. باید بدانند که علت اینکه جوانان با آنها ارتباط برقرار نمی کنند، چیست؟! شاید به این دلیل باشد که نسبت به جوانان به روز نیستند و حرف جوانان را نمی فهمند.

 

انتهای پیام/

 

همکاری دوباره سروش طاهری با امیر دژاکام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.